No. 03. Margóhoz

Nincs szerintem még egy lény, aki ilyen mértékben ki volna téve a pauzáimnak, leszámítva a guppikat, de azok azzal hálálják meg, hogy ha elfelejtem őket megetetni, akkor rögvest szaporodnak, azonnal elevenszül egyet (áthlagosan ötöt-hatot) valamelyik kiskorú nőstény, akiből én, aki 35 évesen szültem az elsőt és akkor is csak egyszerre egyet (nem várt császárral), ki sem nézem, hogy mire képes valaki négyhónaposan. Kannibálok. Életösztön.

Szerintem Marge nincs ilyen jól. Nincs olyan szarul se, hogy szüljön ötöt, ha az iriben nem tudok befejezni egy mondatot. Szerintem erre lett kitalálva az egész kovid. Felnőtt egy magát humorosnak gondoló generáció, főnök lett belőlük, és elkezdtek klimaxolni (értsd nem tudnak befejezni egy mondatot, teljesen gendersemlegesen), és jött az anyatermészet és javítja a hibát a home office-al, hogy bármely generációnak legyen esélye túlélni. Organikus. Megoldás.

Már elnézést kértem tőle. Csak nem emlékszem mikor. De tisztán emlékszem, hogy mondatm neki, hogy a ginkó lehet, hogy évmilliók óta van a Földön, de lófaszra senemjó. Később tervezek kitérni a túlélési technikáimra, de ez most Margóról szól.

Korábban már említettem, hogy jól döntök, ösztönösen, intuitíve naíva. Margó másodállásban bérgyilkos, így hideg a vére, rezzenéstelen a nyugalma, ravaszon az ujja. Nem ingott meg akkor sem, amikor a leadás előtt a másik iriből szakmai együttműködésünk hajnalán, uszkve 2009-ben vagy 2010-ben (ez a mappa sincs lokkolva) sírva jött át a kolléga (nő volt, csak nem akarom ezt külön kihangsúlyozni, nehogy azt gondoljuk, hogy biztos megjött neki, azért sírt, mert azóta felette is elszállt az idő, aztán lehet, hogy már neki sem jön meg), hogy összeomlott az AutoCad. Oda az egész kurva Granárium. Mármint csak a komplett belsőépítészete, kiviteli terv szinten készre rajzolva. Margó szerintem azért maradt olyan kurva nyugodt, mert Ő pontosan tudta, hogy először a bontási terv fog kelleni, aztán majd az építészeti tervek és a szépelkedés, a púderrózsaszín, meg a türkiz lakber, na azt addig hatszor újra lehet még rajzolni.

Elcsoszogott mellette és lazán odabaszta, hogy mindjárt megnézem.

És egyre csak fejlődik. Most ott tartunk, hogy befejezi a mondataimat. Mivel fingom sincs, hogy mit akartam mondani, egyetértek vele. Szimbiózis. Általában igaza van, ha meg nincs, akkor elfelejtem, hogy mivel nem értek egyet.

És egyre csak fejlődik tovább. Nem bánja, hogy már elküldte emilen, én már egyszer azt mondtam, hogy átnéztem és szerintem tökjó, mehet, aztán megkérem, hogy tervezze át mert ma végre odajutottam, hogy átnéztem és az egészet át kéne tervezni.

És egyre csak fejlődik hovatovább. 

Margó, ezúton köszönöm neked a kitartást, a türelmet, hogy elviseled, hogy egymás után fél órán belül háromszor is meg tudom kérdezni ugyanazt és te mindig válaszolsz. Mivel ugyanaz a korosztály vagyunk, nem mondom, hogy nem fordult meg a fejelmben, hogy nem-e az van, hogy veled is ez van, de ha igen, akkor kitárt karokkal örülök, akkor (is) csináljuk együtt tovább!

Ha te elfelejted, biztos lehetsz, hogy nekem nem jut eszembe.







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések