No. 02. Ráfoghatom a feledékenységre,

, de csak kedves akartam lenni. Jó parentifikáltként szépítettem az eredményen, merő megfelelni akarásból. Az ötből csak egy vanvolt olyan, aki női kvalitású orgazmusos (tehát defektes) és mivel én nagyon ösztönös és intuitív vagyok, és jó döntéseket hozok, ahhoz az egyhez mentem feleségül és itt akkor akár abba is hagyhatom a picsogást.

, de kiderült, hogy a születési dátumomat sem. Ez is abban a folderben van, amit érinthetnek az éteri pillanatok. Egy kerek nappal odébb van, nem hátra. Meglepődtem rajta én is, azt hittem, az a mappa lokkolva van. Huszonkilenc az a huszonnyolc, év, hónap stimt. Kukacoskodhatsz, hogy ez matematika, indirekte bizonygatom be, hogy nem: ha az volna, sem lenne semmi.

, hogy elkezdett érdekelni a meditáció. A pillanat, amikor végre üres a fejem. Nem számolok minden egyes évet bele, mert közönséges hazudozás volna, de az eddig eltelt negyvenháromból azért nagyon sokat töltöttem azzal, hogy teletömjem minden szarral, amit tudásnak nevezünk. Tele is lett. Itt pötyögök egy majd' 10 éves Mac-en, egyem a szívét, de tényleg, mondtam, hogy jól döntök, és rendszerint kiírja, hogy almost full, only 17.9 GB left. Nem értem, miért szól ilyen hamar, mert még van 6%, de a picsogást attól még nem hagyjuk abba, hogy jól döntünk.

, hogy elkezdett nem érdekelni a meditáció.

, hogy korai menopauzám van. Gyanakodhatsz, hogy felcserélem okot okozattal, de szerintem az is előfordulhat, hogy a nemjó orvoshoz mentem. Ha a neurológiára mentem volna a House-hoz, akkor most egyrészt lehet, hogy plasztikusan és élményszerűen be tudnék számolni róla, hogy élőben is milyen kurvajól néz ki és ofkorsz természettudományi kísérletként megpróbáltam felszedni, mert nem fér a fejembe, hogy a felesége az tényleg a felesége, nem egy liga, másrészt ez a blog a progresszív és potenciálisan reverzibilis demenciák típusairól szólna. A frontotemporalis demencia, én arra szavazok. Vezető tünete az érintett személyiségének, viselkedésének megváltozása. Van kérdés? A beteg kritikátlanná, agresszívvá válhat, vagy éppen indítékszegény lesz. Tegye már fel a kezét, aki ebben nem szenved? Köszönöm.

, és rá is fogom. Ha már úgy kell élni újabban, hogy mondat közben


akkor legalább annyi előnye legyen, hogy amikor nem is, csak szimplán hülye vagyok, vagy valamit nem merek, szégyenlek, nem akarok, nem tudok, akkor jöhet a kiment a fejemből. Alábecsült manipulatív technika. Előnyök közé sorolom. Ez majd később oda fog vezetni, hogy jaj aranyoskám, nem is láttam, hogy Ön is a sorban állt, akkor tizenhét Túró Rudit szeretnék egyenként csomagolva, köszönöm






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések